You might also like

Gallery 39 Comments

Morning Humour XIV

LMAO! Those expressions in the picture kill me every time. This is a response bottoms so don’t wanna hear from a guy they’re just starting to like. Related

Print Friendly, PDF & Email
Gallery 14 Comments

Photo: Honesty Is The Best Policy

Lol. Well, any takers in the house? He does seem like he could give a Bottom a really gooooood time. 😀 Related

Print Friendly, PDF & Email
Gallery 21 Comments

Photo: Do Homophobes Not See This Logic?

I mean, seriously! Related

Print Friendly, PDF & Email

10 Comments

  1. INDIGENE
    July 09, 09:44 Reply

    hahahaha… can’t someone do something better even if its the first time…

  2. bruno
    July 09, 09:59 Reply

    thought we weren’t supposed to shame each other all in good faith etc etc

    • Delle
      July 09, 10:02 Reply

      How’s that shaming, pls?
      Smh…no sense of humour here…oh well

  3. Delle
    July 09, 09:59 Reply

    Jeez…the hugeness of that…

  4. EMii
    July 09, 17:06 Reply

    LMAO.. Maybe its just beginner’s luck.

  5. Santa Diaba
    July 09, 17:58 Reply

    Hmmmm. I remember my 1st time with a man. I was actually so good, he never believed it was my first time. The doubt plagued our entire relationship,and was part of the reason we ended. ?

Leave a Reply