You might also like

Gallery 35 Comments

Photo Of The Day VII

What you wish that hot straight guy you’re tripping for will say to you. lol Related

Print Friendly, PDF & Email
Gallery 55 Comments

Photo: What Is Iyanya Doing?

Showing off his goodies perhaps? Anyone looking to buy? The market looks tasty though… 😉 Related

Print Friendly, PDF & Email
Editor's Desk 0 Comments

Tweets of the Day: God is a Woman

The gay agenda – you know, that agenda for the gays to take over the world – it appears to be going as planned. Related

Print Friendly, PDF & Email

11 Comments

  1. KingBey
    May 29, 07:23 Reply

    Oh yes ! That’s how a real Queen and Royalty sits….we subsequent Divas should follow suit

    • KingBey
      May 29, 09:38 Reply

      Except me though…you won’t find me crossing my legs…hehe

    • pinkpanthertb
      May 29, 10:23 Reply

      *gasp* How. Dare. You! Somebody arrest this fellow for treason!

      • kenyatta
        May 29, 10:55 Reply

        Yeah right. Lead me to the chopping block for speaking against the ‘queen’
        Queen my ass.
        Just joking pink

    • CeeCee
      May 29, 11:29 Reply

      Whatttt!!!! Thats blasphemy!!! Every aspiring diva who has ever strutted her stuff b4 the mirror after several hrs of watching Queen Bee on tv should put a price on your irrevenrent head… lol

  2. tikky20
    May 29, 11:50 Reply

    Hahaa, “…to ladies and gays”.. Cool pose! Exuding so much elegance,confidence and grace

  3. kendigin
    May 29, 14:09 Reply

    Smh
    These bottoms ehn! Lmao
    Make una do go marry. Mtschew

  4. alpha papi
    June 02, 14:01 Reply

    so she’s an icon bcos she cross leg?…rubbish!!!

  5. Deola
    June 04, 11:23 Reply

    Queen B can do no wrong in my eyes. She is the personification of Hollywood done right. She ticks all the right boxes, she is simply amazeballz!!!!

Leave a Reply